poniedziałek, 23 listopada 2015

{miedzią malowane}

Dzień dobry w poniedziałek! Jak Wam minął weekend? Ja dorwałam się do farby w sprayu i zmalowałam mnóstwo rzeczy! Na miedziano! Ogarnęło mnie totalne szaleństwo, jeśli o to chodzi. Wiem, że może miedź to już przebrzmiały trend wnętrzarski, ale... ja często bywam z trendami na bakier. I dobrze mi z tym. :)



Zmalowałam zatem kilka rzeczy, wśród których znalazło się też coś, co będzie do wygrania w kozim rozdawnictwie. I nie, nie jest to dynia. ;) Dynia to była moja próba generalna malowania, bardzo udana zresztą. Zapraszam Was we środę na bloga / instagram /facebooka!


Nagrody będą TRZY! Z okazji ponad 300 fanów na facebookowym profilu. Możliwe, że będą z miedzi... albo przynajmniej w takim kolorze. ;) Także jeśli - jak ja - jesteście trochę z trendami na bakier, albo po prostu lubicie miedziane dodatki, zajrzyjcie do mnie we środę koniecznie. 



A tymczasem życzę Wam pięknego nowego tygodnia! I udanego poniedziałku!
Pamiętajcie: nie ma złej pogody, są tylko nieodpowiedni ubrania... 
Uściski,
k.

29 komentarzy:

  1. ja dorwałam się jakiś czas temu do srebrnej farby i maltretowałam wieczka od słoików:)

    A z innej beczki, co to za roślinka pięknie rosnąca obok miedzianej dyni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, u mnie wieczka od słoików są w odcieniach mięty i turkusu. ;)
      Kwiatek...hmm muszę zapytać Mamę, dostałam od niej łodyżkę z jednym listkiem i rosrósł się tak w ciągu 2 tygodni! :D
      Dam znać!

      Usuń
    2. Ten kwiatek to trzykrotka ;) nazwa akurat pasuje do Twoich trzech nagród :)
      Faktycznie rośnie jak szalony, ja mam go w innych kolorach..
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. O, dziękuję za podpowiedź! :D Faktycznie idealnie pasuje! :D

      Usuń
  2. U mnie ostatnio miedź rządzi:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie weź udział w rozdawnictwie, które startuje we środę! :)

      Usuń
  3. Ślicznie wygląda ta miedziana dynia, piękna dekoracja. Bardzo lubię miedź :)) Pokaż co jeszcze zmalowałaś :)))
    Buziaki serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuje miedziana dynia :) Pozdrawiam ze słonecznego Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Dynia wygląda wspaniale :)
    Pozdrawiamy, www.wiklinowakraina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jak ja nie lubię słowa "trend" ;) Wygląda super :)
    pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna dynia:) Mam pytanko Kasiu, jakiej farby użyłaś do zmalowania tej dyńki? Odcień bardzo mi się podoba (taki różowawy:)), niestety farby, z którymi ja miałam do czynienia nie dawały takiego efektu (a ty były bardziej złote, a to bez żadnego połysku, itp., itd.) Udanego tygodnia, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, info poszło. :) Fajny ma odcień ten spray, to fakt! :)

      Usuń
    2. też się chętnie dowiem jaki to konkretnie spray. ostatnio malowałam złotem (próbowałam dwie osobne firmy) i jedna była totalnie beznadziejna. jeden z kolorów miedzi który próbowałam też był nie taki ładny jak twój. podaj proszę nazwę

      Usuń
    3. Wygląda bosko! Czy mi tez mogłabyś proszę dać znać, co to za firma i odcień farby? bozenka.bu@gmail.com

      Usuń
    4. Kasiu, czy i mi mogłabyś dać znać, co to za firma i odcień farby? bozenka.bu@gmail.com

      Usuń
  8. Miedziana dynia prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Zmalowana dynia prezentuje się pięknie :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe co przygotowałaś:)...hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to świernie wygląda :) wystarczy trochę farby i zwykła dynia jest super ozdobą !

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaale super to wygląda! Dynia jakby na serio z miedzi robiona ;)
    Jak się tak zastanowiłam, to w domu nie mam nic miedzianego (trzeba to zmienić), za to biżutki uwielbiam najbardziej właśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będziesz miała szansę, by coś w kolorze miedzi wygrać u mnie! :D Zapraszam! :)

      Usuń
  13. e tam, przebrzmiały :D Miedź nadal się pojawia a my bardzo ją lubimy! Dynia prezentuje się bardzo oryginalnie ;)

    www.arch-tecture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miedziany spray i na mnie patrzy od jakiegoś czasu w półki w garażu... wiem co nim zmaluje, ale wszystko w swoim czasie :-) Mykam sprawdzić co tam zmalowałaś na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no, efekt świetny, mnie sie bardzo podoba...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas i komentarz. :)

Ps. bardzo proszę bez spamowania w komentarzach linkami do stron firmowych - to nie przejdzie. ;)